Σχετικά με τις επιστροφές

 Επιστροφές ή αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, στην αρχική τους συσκευασία, συνοδευόμενα από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Δεν θα γίνονται δεκτές αλλαγές σε περιπτώσεις: 

- Όταν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
- Όταν η συσκευασία του έχει αφαιρεθεί.
- Όταν διαπιστωθεί παραποίηση ή φθορά από πρόθεση με σκοπό την επιστροφή του.
- Όταν δεν συνοδεύεαι από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιό του.

Για την κάθε περίπτωση επιστροφής ο πελάτης θα πρέπει πρωτίστως να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 26810-24552, 6974482034 ή μέσω email στο info@carousel.gr.

Σας γνωστοποιούμε πως όλα τα προϊόντα αποστέλλονται στο Carousel άψογα συσκευασμένα από τους προμηθευτές μας. Κατά την παραλαβή τους γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος για πιθανότητες ελαττωμάτων. Συνεπώς προϊόντα που αποστέλλονται προς τους πελάτες μας έχουν ήδη ελεγχθεί και έχει διαπιστωθεί η αρτιότητά τους.
Παρόλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση όπου ο πελάτης αντιληφθεί αστοχία υλικού ή έλλειψη τμημάτων του προϊόντος τη στιγμή που θα ανοίξει τη συσκευασία -προφανώς κατανοεί και αποδέχεται ότι την ευθύνη για αυτό δεν τη φέρει το Carousel.gr αλλά η κατασκευάστρια εταιρία- θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Carousel.gr είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail για για να αναφέρει το πρόβλημα που διαπίστωσε. Στη συνέχεια θα πρέπει να αποστείλει σχετική φωτογραφία/ες του ελαττώματος ώστε να υπάρξει ακριβής κατανόηση του προβλήματος (εκτός και αν από τη προηγούμενη επικοινωνία συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό). Στην περίπτωση αυτή όπου κατά το άνοιγμα της συσκευασίας από τον πελάτη διαπιστωθεί αστοχία υλικού καθιστώντας το προϊόν ελαττωματικό, θα φροντίσουμε να αντικαταστήσουμε εξολοκλήρου το προϊόν με νέο. Στην περίπτωση όπου υπάρχει έλλειψη ορισμένων μερών του προϊόντος, θα φροντίσουμε να αποστείλουμε τα τμήματα που λείπουν από τη συσκευασία. Οι παραπάνω ενέργειες θα πραγματοποιηθούν έπειτα από συνεννόησή μας με τον εισαγωγέα του προϊόντος. Για το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει, δεν φέρει καμία ευθύνη το Carousel.gr. Παρόλα αυτά πράττουμε την κάθε δυνατή ενέργεια ώστε το πρόβλημα να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό, εντός λίγων ημερών. Το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει, σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύει το Carousel.gr να αποδεχθεί ως επιστροφή το προϊόν εφόσων υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης μερών ή εξολοκλήρου του προϊόντος. Για τις εν λόγω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος, αποστολής του νέου προϊόντος, αποστολής μερών του προϊόντος, τα επιβαρύνεται το Carousel.gr. 

Στις περιπτώσεις αποστολής λανθασμένου κωδικού από το Carousel.gr προς τον πελάτη οφείλουμε να δεχθούμε επιστροφή τού προϊόντος ή και την αντικατάστασή του. Η εταιρία μας θα αντικαταστήσει το ή τα προϊόντα ή θα καταθέσει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης ολόκληρο το ποσό της αγοράς μαζί με τα σχετικά έξοδα αποστολής εφόσον είχαν υπάρξει.
Κατά την επιστροφή του προϊόντος προς το Carousel.gr αλλά και στην περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος με νέο προϊόν από το Carousel.gr προς τον πελάτη, τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεται αποκλειστικά το Carousel.gr. Στην περίπτωση επιστροφής των χρημάτων αυτή θα πραγματοποιηθεί εφόσον παραλάβουμε το ή τα προϊόντα και διαπιστώσουμε ότι πληρούν τις προϋποθέσεις επιστροφών που έχουν προαναφερθεί.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, όταν δηλαδή ο πελάτης από δική του υπαιτιότητα είναι δυσαρεστημένος από το προϊόν π.χ. κατά την ηλεκτρονική του αγορά δεν πρόσεξε κάποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος όπως για παράδειγμα τις διαστάσεις του, υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος με άλλο προϊόν ή προϊόντα των οποίων το κόστος δεν θα μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος του προϊόντος που επιθυμεί ο πελάτης να επιστρέψει. Και όπως έχει προαναφερθεί, εντός του πλαισίου των 14 ημερών από την παραλαβή του/των προϊόντος/ων, όπως επίσης και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα επιστραφεί θα πληροί τις αρχικές προϋποθέσεις επιστροφής οι οποίες επίσης έχουν προαναφερθεί.
Σε αυτή τη περίπτωση όπου από υπαιτιότητα του πελάτη συμφωνηθεί επιστροφή ενός ή περισσοτέρων προϊόντων, τα έξοδα μεταφορικών ή και αντικαταβολής που μπορεί να υπήρξαν κατά την αποστολή του προϊόντος δεν υπολογίζονται στο ποσό αντικατάστασης. 
Τα νέα έξοδα που προκύπτουν για την επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη προς το Carousel επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα μεταφοράς του αντικατεστημένου προϊόντος από το Carousel.gr προς τον πελάτη επιβαρύνουν τον πελάτη. Οι παραπάνω χρεώσεις σχετίζονται με τη τρέχουσα πολιτική χρεώσεων και αποστολών του Carousel.gr.


Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία και διευκρίνηση επικοινωνήστε μαζί μας με τους τρόπους που περιγράφονται στη σελίδα "επικοινωνία". Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Post your comment

Carousel.gr